Pages

Friday, February 17, 2012

merentas desa

hai. sabtu mggu lepas (10/2/12) sekolah aku ada buat merentas desa. okay, honestly, i have no interest at all in sports. i hate sports =..= n selama aku bersekolah 4 tahun kat skolah ni, i have never joined any sports activity. unless kalau terpaksa (mcm merentas desa ni). sebab 2 lah buku koko aku tersegam indah gred D memanjang kat situ. korg ada?

tp bila tgk kawan2 aku selalu naik pentas dapat medal, aku rasa teringin nak dapat medal jugak. lepas dah lari punya lari punya lari, aku dapat tempat ke 58 (daripada 100). korg tau tak betapa bahagianye aku time 2? rasa mcm baru lepas amek result PMR tahun lepas. happy gila u know. sebab sebelum ni aku TAK PERNAH dapat nombor. TT_TT

okaylah kan. walaupn tak dapat medal, aku still dalam top 100 XD tahun depan aku akan pastikan aku duduk dalam top 20 utk dapatkan medal! *serius ni.

okay. nampaknya tinggi sungguh cita2 aku ni. 

anddddddd, here are the pictures.






















sebelum lari







 
lepas lari *muka merah + penat gila + bangga dapat num 58



my lucky num XD

SAYA NAK MEDAL MCM DORG TT_TT

daniel. atlit paling aktif yg pnh aku jumpa.

fagha


No comments:

Post a Comment